Графік і правила роботи СЦ в період з 8 до 25 січня 2021 року

У зв'язку з локдауном в період карантину ми працюємо за попереднім записом.

Для реєстрації доставки обладнання в сервісний центр використовуйте відповідну форму на нашому сайті  http://www.lvivtech.com.ua/index.php/ua/nadislati-list

Детальну інформацію завжди можна отримати за телефонами (032) 232 95 27, (067) 674 64 59 з 11:00 до 18:00 в робочі дні.

Всі запити, отримані через наш сайт будуть оброблятися в робочі дні з 11:00 до 18:00. У разі, якщо Ви оформляєте заявку в неробочі години, її обробка автоматично переноситься на наступний робочий день.

Післягарантійне обслуговування комп'ютерної техніки

Більшу частину комп'ютерного обладнання можливо якісно відремонтувати тільки в умовах професійного сервісного центру, так як в ньому є необхідне технологічне обладнання, сервісна документація та досвідчені сертифіковані інженери. Відновлення після спроб ремонту друзями або дилетантами може обійтися набагато дорожче або взагалі неможливим! 

Якщо гарантія на Ваше обладнання вже закінчилася або обладнання вийшло з ладу через порушення правил експлуатації, Ви можете скористатися послугою платного ремонту в нашому сервісному центрі. Для цього необхідно принести несправне обладнання і здати його на діагностику для визначення несправності, вартості ремонту і терміну його виконання.

Правила проведення ремонту:

  • При проведенні ремонтів наш сервісний центр використовує тільки оригінальні деталі або їх аналоги, застосування яких допускається виробником. Термін виконання платного ремонту складає від 1 до 45 робочих днів в залежності від складності робіт і наявності необхідних запасних частин.
  • Вартість діагностики вноситься клієнтом при здачі обладнання в ремонт в якості оплати за проведення робіт з пошуку несправності і складання орієнтовного кошторису на ремонт. Сума, сплачена за діагностику, враховується при остаточному розрахунку за ремонт і входить в його вартість. При відмові клієнта від ремонту сума, сплачена за діагностику, не повертається.
  • Вартість робіт з усунення несправності оплачується на підставі чинного Прейскуранта на послуги сервісного центру. Вартість запчастин і витратних матеріалів узгоджується з клієнтом.
  • Гарантія на виконані роботи становить 30 днів.


Ви можете задати запитання по проведенню платного ремонту, відправивши нам повідомлення

 

 

 

                                                                                  (032) 232 95 27     (067) 674 64 59        Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.