Робота з гуртовими клієнтами
Сервісний центр "Львівтех" пропонує додаткові послуги з обслуговування гуртовихї клієнтів (комп'ютерні торговельні мережі і магазини, організації з великим парком техніки):
- окремий приймальний пункт - обладнання здається в ремонт окремо від роздрібних клієнтів і без черги. Тим самим значно скорочується час від моменту доставки обладнання в приймальний пункт до початку ремонту інженером. Співробітники приймального пункту мають навички роботи з корпоративними клієнтами, враховують специфіку прийому в ремонт великих обсягів устаткування.
- логістика обладнання - організація доставки клієнтського обладнання нашим автотранспортом.
- спрощена методика роботи - в цілях мінімізації часових втрат транспорту та експедиторів оптових клієнтів максимально спрощені і прискорені внутрішні процеси. Устаткування приймається без огляду по єдиному загальному документу, огляд прийнятого обладнання проводиться вже після здачі в ремонт.
- лояльність - можливість впровадження технологій клієнта в запропоновану схему обслуговування.
- моніторинг * - можливість моніторингу статусу обладнання, що знаходиться в ремонті в режимі реального часу.
- персональний менеджер - кожен гуртовий клієнт має закріпленого за собою менеджера, який точно знає технологію обслуговування, специфіку техніки яка здається в ремонт і особливості документообігу. З менеджером проводиться узгодження термінів і вартості ремонту. Персональний менеджер завжди постарається увійти в становище клієнта у випадку виникнення проблем і докладе всі сили для швидкого і кваліфікованого вирішення питання.
З питань роботи з гуртовими клієнтами Ви можете отримати інформацію, написавши листа на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
* - У стадії розробки