ПРАВИЛА ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ 

На всі товари, які реалізуються під ТМ ASSISTANT, надається офіційна гарантія, зазначена в гарантійному талоні. 

 Гарантійне обслуговування,

в тому числі і діагностика товару, проводиться за рахунок виробника за умови, якщо авторизований сервісний центр дасть висновок, що причиною несправності продукту є заводський дефект. 

      Для звернення до авторизованого сервісного центру необхідно: 

1. Мати при собі товар у фабричній упаковці, укомплектований відповідно до комплектом поставки; 

2. Мати з собою заповнений гарантійний талон встановленого зразка та документ, що підтверджує оплату за товар (касовий або товарний чек, видаткова накладна); 

3. Сформулювати характер дефекту і можливу причину його появи. 

 

   Товар не підлягає гарантійному ремонту або заміні у випадках: 

  • закінчення терміну гарантійного обслуговування; 
  • Прошивка пристрою не рідним ПО, (пошкодження / зліт IMEI номера та / або МАС адреси) отримання "root" або виконання будь-яких дій пов'язаних з установкою не оригінальна ПО / ігор / програм, які привели до виходу пристрою з ладу або його неповною працездатності. 
  • порушення правил, які вказані в супутніх експлуатаційних документах; 
  • наявності механічних або інших ушкоджень; 
  • порушення схоронності гарантійних пломб; 
  • виявлення несанкціонованого втручання в пристрій або його ремонту не фахівцями авторизованого сервісного центру; 
  • відсутності оригінальної комплектації виробу (оригінальна упаковка, драйвера і т.д.); 
  • використання програмного забезпечення, не передбаченого виробником; 
  • за наявності несправностей, викликаних форс-мажорними природними явищами (пожежа, повінь, стихійне лихо, інше) 

   Гарантійний ремонт не поширюється на аксесуари (навушники, USB-кабелі, перехідники, чохли тощо.), Що входять в комплект товарів. Несправність, пов'язана зі збоєм програмного забезпечення, не є підставою для повернення або обміну виробу. Термін гарантійного обслуговування на елементи живлення, акумуляторні батареї, зовнішні блоки живлення та зарядні пристрої становить три місяці з дня здійснення покупки.

 

                                                                                  (032) 232 95 27     (067) 674 64 59        Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.