Ремонт техніки Acer проводиться авторизованим сервісним центром "Львівтех". Для ремонту використовуються 

оригінальні запасні частини або їх аналоги, дозволені виробником для ремонтованого обладнання.

Сервісний центр "Львівтех" здійснює гарантійний та післягарантійний ремонт комп'ютерної та офісної техніки ACER: 

 

ремонт ноутбуків, нетбуків, моноблоків, персональних комп'ютерів, планшетів, ремонт проекторів і моніторів. 

                 

 

Гарантійний ремонт Післягарантійний (платний) ремонт

 Гарантія на техніку Acer і Packard Bell поширюється тільки на період, зазначений у гарантійному талоні. Гарантійний ремонт включає в себе діагностику і заміну компонентів. При зверненні в гарантійний ремонт необхідно мати:

Заповнений фірмовий гарантійний талон - із зазначенням моделі та серійного номера виробу, ПІБ та підпис кінцевого користувача, дату продажу і печатку торгуючої організації.

Гарантійний строк обчислюється від дати продажу кінцевому користувачеві. У разі втрати гарантійного талона, обладнання може бути прийняте в гарантійний ремонт, якщо з дати виробництва гарантійний термін не закінчився. Гарантійне обслуговування поширюється на всю продукцію Acer, Packard Bell, призначену для продажу в Україні.

 

Післягарантійний ремонт ACER здійснюється після діагностики обладнання у нашому сервісному центрі. Ми здійснюємо ремонт ноутбуків і нетбуків, ремонт моноблоків, а також ультрабуків, персональних комп'ютерів, планшетів, смартфонів, моніторів, проекторів, серверів, комунікаторів.

Строк (платного) ремонту залежить від наявності необхідних запасних частин і часу, необхідного на усунення несправності. Вартість запчастин узгоджується з клієнтом. Гарантія на виконані роботи становить 30 днів.

Гарантійне обслуговування не здійснюється у випадках:

  •  не приймаються в гарантійний ремонт обладнання з вичерпаним гарантійним терміном служби;
  • неофіційні поставки обладнання на територію України;
  • нечитаності, зміни або невідповідності серійного номера;
  • наявності механічних, фізичних, термічних пошкоджень;
  • порушення правил транспортування або експлуатації;
  • спроб модернізації, не рекомендованих Acer або інструкцією з експлуатації;
  • ремонту особами, які не є співробітниками авторизованого сервісного центру Acer;

 Увага!

Перед відправкою Вашого пристрою на сервіс, будь ласка забезпечте збереження (дублювання) Ваших даних і програм, так само будь ласка видаліть будь-яку конфіденційну чи особисту інформацію чи програми. Сервісний центр "Львівтех" не несе відповідальність за будь-яку втрату, пошкодження або перевстановлення будь-яких даних.

 

 

                                                                                  (032) 232 95 27     (067) 674 64 59        Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.