Сервісний центр ЛьвівТех, будучи авторизованим сервісним центром продукції APC, надає послуги з діагностики та ремонту даного обладнання.

Діагностика

Правильно виконана діагностика - половина ремонту

 Необхідність в діагностиці виникає, коли обладнання переходить в аварійний режим роботи. У цей момент дуже важливо розуміти, наскільки критична несправність, які можуть бути наслідки і що треба зробити в першу чергу.

Профілактичне обслуговування

Головна мета профілактичного обслуговування - недопущення аварії.

Дана послуга вкрай важлива, оскільки дозволяє значно скоротити число дорогих аварійних виїздів, а іноді взагалі уникнути їх, забезпечуючи безвідмовну роботу встановленого у замовника обладнання протягом усього терміну служби. Дану операцію проводять інженери, які отримали спеціальну підготовку у виробничих умовах і мають досвід експлуатації відповідного обладнання.

Ремонт

Для нас ремонт не закачується заміною модуля.

Ремонт використовуваного обладнання компанії АРС здійснюється шляхом заміни плат, вузлів або модулів. Після чого проводиться якісне тестування відновленого елемента системи і обладнання в цілому.

Процедура отримання гарантійної підтримки

Питання, пов'язані з підтримкою обладнання на гарантії, Ви можете поставити фахівцям Центру Підтримки Клієнтів, відправивши запит з електронною поштою або зателефонувавши за телефоном 0 800 502-72-20 (дзвінок по Україні безкоштовний).

Так само, Ви можете перевірити гарантійний статус Вашого пристрою.

                                                                                  (032) 232 95 27     (067) 674 64 59        Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.