Гарантія на продукцію Fujitsu
Дія гарантії починається з дня первинного придбання виробу кінцевим клієнтом у
продавця (дата придбання на оригіналі чека або дата на оригіналі накладної доставки).
Просимо Вас врахувати, що вимоги гарантійного обслуговування можуть бути прийняті тільки
за умови пред'явлення оргінальние чека або оригіналу накладної доставки. Тому завжди зберігайте Ваш чек або накладну доставки разом з гарантійною документацією.
На чеку магазину / накладної доставки повинні бути відзначені найменування пристрою і його ідентифікаційний номер.
Гарантійні вимоги повинні бути пред'явлені фірмі FTS, торговому або сервісному партнерові негайно після виявлення дефекту.
Порядок дій в гарантійному випадку
Нижче пояснюється, що Ви повинні зробити у разі вимоги гарантійного обслуговування.
Якщо Ваше виріб виробництва фірми FTS, незважаючи на всі очікування, має дефекти,
просимо Вас насамперед звернутися в інтерактивну систему допомоги Service Desk. там
наші співробітники допоможуть Вам діагностувати дефекти і функціональні збої. у багатьох
випадках вони здатні усунути несправність вже за допомогою порад, що даються по
телефону.
Список номерів телефонів сервісної служби додається до виробу. Також Ви можете
знайти його в Інтернеті за адресою http://ts.fujitsu.com/support/servicedesk.html. При зверненні по
телефону в сервісну службу необхідно мати напоготові наступну інформацію:
● Ваше прізвище, адреса, поштовий індекс і номер телефону, за яким можна з Вами
зв'язатися;
● найменування моделі, код виробу і його серійний номер;
● дата і місце придбання виробу;
● короткий опис проблеми.
Просимо Вас в гарантійному випадку тримати напоготові також поставлені разом з
пристроєм оргінальні компакт-диски, за допомогою яких може бути відновлена
оригінальна конфігурація, попередньо встановлена на підприємстві-виробнику.
Система Service Desk узгодить з Вами подальші дії.
Більш детальна інформація про гарантійні зобов'язання на сайті виробника.